woensdag 11 juli 2012


WOLVEN

Een paar van de vele wolvenfoto's die ik klikte in Gaia Park Zoo in Kerkrade.
We komen er wel 1 x per 14 dagen en dan klik je echt wat weg hoor , zo als deze...
 Een gevecht om een koeien? poot tussen het alfa teefje en vermoedelijk haar partner
 Hij is uiteraard groter, daarbij is zo momenteel zogend want er werden 3 weken geleden, op mijn verjaardg notabene , 4 kleintjes geboren, die nog niet te zien zijn...jammer.
 Een jonge man van het nest verleden jaar, hij lijkt zo rustig he :-)
 Pa en Ma knokken verder, maar Pa heeft gewonnen en die poot begraven.
En dan is de rust weer even terug in wolven land

11 opmerkingen:

  1. Hey Thea,

    geweldige foto's alleen je plaatst ze een beetje verkeerd. Als ik je log open zie ik alleen de aanhef in je blog. Als ik daar met mijn muis overheen ga dan kan ik je foto's zien, maar je doet iets verkeerd.

    Ik zal even een printje maken van hoe je blog eruitziet aan de voorkant en stuur je die even per mail.

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helma, ik begrijp echt niks van dit Blogger gedoe, mede daardoor plaats ik eigenlijk niks....de advertentiekant klopt ook voor geen meter, lol..
    Maar je bent bedankt meis voor je reactie, ik hoop dat ik door een iets te verwijderen tenminste ook voor anderen een fotolijstje kan laten zien, er zijn er meer in deze serie hoor, gelukkig heb ik ze niet geplaatst, pfff.
    Ik denk er over om dit gedoe mooi te verwijderen, dan heeft deze tenminste rust en valt niet door haar professionaliteit door de mand.
    We bellen, zeker weten, liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, deze heeft plots een advertentiekant....hoezo weet ik niet, zie jij dat ook ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wordt hoof tijd dat ik je dit even ga uitleggen Thee want ook jij kunt dit. Bovendien is dit echt veel makkelijker dan punt.

    En over welke advertentie heb je het?????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Helma,

    ik bedoel de rechterkant, daar staat nu iets...hihi, hoe dat nu komt begrijp ik even niet, het hing eerst onder alle ( nou ja alle ) logs hier en was er niet weg te krijgen.
    En wat doe jij nu nog wakker ? 't is bedtime voor werkende mensen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was weer eens laat van mijn werk. Had weer eens een rotklus en ja... dan wordt het én laat én ik kan dan niet gelijk slapen!

      Verwijderen
  6. Mooie serie foto's van de Wolven Thea
    Maar zitten ze daar nu aan een poot te knabbelen ??
    op het juiste moment genomen mooi
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janny,
      ja hoor het leek op een runderpoot, alleen niet van een koe dacht ik.
      Zo bekend maar deze kan het betreffende dier niet noemen, dit zijn aaseters he, in woord en daad.
      Het is een redelijk grote groep inmiddels, er komen nu ieder jaar wel wat jonkies bij en dat is erg leuk om te zien.(16 juni weer 4 stuks )
      Fijn dat je regeerde, groetjes van mij

      Verwijderen
  7. Thea s kiekjes Very nice this report happy weekend

      Creativity and imagination Greetings from photos of Jose Ramon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea, leuk dat je een reactie bij mij achterliet. Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig en kom bij jou een kijkje nemen.
    Prachtige foto's van de wolven, jammer dat het Gaia park zover bij ons vandaan is.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea
    Wat kijken ze boosaardig he de wolven .Je hebt ze knap op de foto gezet Grt Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen