dinsdag 29 november 2011

Begrijpen ? Ik niet dus :-((

Best moeilijk dit , tenminste als je errug BlonT bent en dat is deze jammer genoeg dus..
Toen ik hier een account had aangemaakt werd er ook een entree gemaakt, MET foto's , want daar doe je 't voor he?
Nu, ik zie er niks van en begrijp het dus totaal niet.
De bedoeling was dat er enkele ( zo gemakkelijk te plaatsen) foto's zouden worden geplaatst, want dat is iets waar hier echt geen gebrek aan is.
Proberen ga ik dit dan nogmaals, op hoop van zegen...
De geplaatste foto's komen uit de Zoo in Neuwied, een end uit de buurt, maar wel recent
Het is een probeer log, dus zou het uit zijn proporties vallen sorry dan..
Ik wend je een fijne dag verder, groeten van Thea

4 opmerkingen:

  1. Hey Thea,

    wat onwijs leuk dat je ook een blogger hebt aangemaakt :-) Bovendien zijn je foto's werkelijk schitterend. Vooral de derde is prachtig!

    Ik ben net thuis van de ochtenddienst, dus je begrijpt... We spreken elkaar gauw hoor.

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helma,
    pfff..een Blogger aangemaakt, deze begrijpt hier echt de ballen van hoor,'t is al een hele geruststelling dat je het vond.
    Ik weet ook niet hoe je het meer publiek krijgt hier enz. want deze kan hier enkel terug komen door jou reactie, whahahaha..echt waar, lol
    Ik heb nu wel eindelijk een andere kop , de vorige foto was een ietsje te BIG, en wilde maar niet verdwijnen.
    Fijn dat je die flamingo ook goed gelukt vind, het is toeval trouwens dat hij er staat, deze klikte maar wat.
    We gaan ons zeker spreken meis, maar ik had en heb verdomd veel krampen in mijn handen...al ging het vandaag wel weer.
    Groetjes uit Limboland, liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom bij de bloggers leuke binne komer met deze foto's
    als je vragen heb stel ze gerust per mail en ik zal ze proberen te beantwoorden
    kijk ook is bij vrienden en volger van andere daar leer je ook weer van
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We gaan zeker ff bellen meis :-) Gelukkig ben ik morgen (dinsdag 6-12) en overmorgen (woensdag 7-12)vrij.

    Het gaat allemaal best lukken hier, let maar op.

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen