dinsdag 6 december 2011

Weer een poging

Ja zo noem ik 't maar even, want het wordt alweer de derde probeer-blog Ik begin maar meteen met foto's , anders krijg ik er steeds enkel tekst, de foto's zijn dan op een andere locatie.
Hier waren wij een paar weken gelden, het ECO-bosje achter het Gaia Park, een mooi gebied waar je goed kunt wandelen.
Heel veel sfeer zoals je ziet.
ER waren erg weinig paddenstoelen dit jaar, slechts een paar kunnen vinden, dat kwam denk ik door de grote droogte de laatste tijd.
Wel zijn er hier veel watervogels, daar maak ik wel een nieuw blog voor, nu eerst kijken of dit geplaatst gaat worden. Heb een fijne week verder, maar vries niet vast...het is me plots koud...brrrr

6 opmerkingen:

  1. Hoi mams,

    Toch maar weer aan het bloggen geslagen? Leuk!
    Is weer eens wat anders dan dat *&^%# café!
    Ik heb ook een blog hier, niet dat ik er het afgelopen jaar actief op ben geweest maar dat komt wel weer.

    Sjunne daag xxx Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik klooi maar wat tot nu toe, krijg het wel ooit onder de knie, maar dat is me nu nog wat lastig...pfff.
    Ik zal zo ff gaan kijken waar jij ergens uithangt dan, ook dat is nog een uitdaging, lol.
    Sjunne daag ooch an uch doa, hey weéd nun noa bed jejange xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,
    Via de blog van Gonnie, beland ik hier bij jouw blog. Mooie foto's van een schitterend herfstbos, de kleuren zijn daar echt op zijn mooist denk ik.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze foto's zijn weer zeer de moeite waard Thea. Je krijgt hete al aardig onder de knie zie ik wel.

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis,

    je bent aardig gevorderd maar je gadgets staan nu onder je blog ipv ernaast!?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, dank je wel voor je reactie bij mijn blog.
    Jij maakt mooie foto`s.
    Bij mij duurde het ook even voor ik doorhad hoe het bloggen werkt, ik weet zeker dat je er steeds handiger in zult worden.
    Veel plezier met fotograferen en bloggen,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen