woensdag 11 januari 2012

Een nieuw Jaar, een nieuw begin .

En dat werd tijd ook denk ik, hopend dat jullie een gezellige tijd hebben gehad gedurende de feestmaand.
Hier was het lekker relaxed die dagen want we spraken niks af en lieten alles maar eens aan toeval over, het is prima bevallen !
De kinderen kwamen uiteraard, maar gewoon zonder een bepaalde tijd of "op 't eten ", ik kon dat dit jaar door een ongevalletje niet.
Mijn hubbie had vakantie tussen de dagen door, maar het weer werkte niet bepaald mee, dus zijn we slechts enkele keren naar de Gaia Park Zoo geweest.

 Het leek wel lente bij de dieren, zelfs de veelvraat vergat te vreten..en lag te zonnen, leuk hoor  dit te zien want dit koppel is hun kind kwijt, het is naar een andere Zoo vertrokken om inteelt te vermijden.


Ook de otters zijn inmiddels aan elkaar gewend, er kwam een Russisch mannetje uit de koude naar ons kikkerlandje.


Dit zou een lange serie kunnen worden..de otters speelden met stenen,best grote zelfs voor dit beest.
 Eureka..........deze en geen andere !

 Hier laat ik het wat betreft de otters maar even bij en plaats nog een beetje van mijn lievelingsdier..


Een van de jongen van de Lynx heeft goed opgelet en kan nu ook boompje klimmen dat deed zijn oudere broer hem voor maar daar heb ik zo vlug geen foto van kunnen vinden.






5 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's meis, maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel hihi....

    Lekker genieten dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea, leuke foto`s uit het Gaia Park!
    Geweldige opnames van de Otters en de andere dieren.
    Daar wil ik best een keer gaan kijken,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi,die otter. Prachtige dieren.
    Ja, de lynx, jammer dat ze die in Blijdorp niet hebben.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JannyJan 12, 2012 11:52 AM

    Dag Thea
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog
    ja rookfoto's maken is erg leuk en weer eens iets anders maar ik ben er ook wel trots op dat het zo goed gelukt is
    ik wens jou ook veel succes met je blog toe en wel je mooie lenzen gebruiken hoor
    probeer alles maar lekker uit je zult zien wat voor mooie foto's je ermee kan maken
    en jij ook de allerbeste wensen voor 2012
    en als je op mijn blog bent zie je recht kleine fotootjes van mijn volgers daar boven een blauw balkje als je erop klik kan je je aanmelden
    om me te volgen
    ik doe het nu even wat rustig aan maar over een poosje zie je wel weer foto's verschijnen
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen